6.28.2015

#2 English love affair with the One direction

LINK

Design 8/10

A fejléced nagyon tetszik, szép, igényes munka. A blog színei és jól vannak összeállítva, a krémszínű és a lila együtt szerintem jó választás. Az oldalsávban viszont vélnék felfedezni (ez olyan tudományosan hangzott) egy kis hibát. Szerintem nem jó a sorrend ezen kicsit változtathatnál, legalulra az író aztán szerintem utána jól van csak a rendszeres olvasók modult rakd feljebb.

Történet 7/10

Szerintem kicsit elsietted a történetet, mert még alig ismerték meg egymást és máris összejöttek szóval azzal még várhattál volna. Megjegyezném, hogy nem nagyon szoktam ilyen féle fanfiction-öket, szóval nem tudom, hogy ez mennyire sablonsztori.

+5 pont, amiért feliratkoztál, köszönöm

Összesen 20 pont
Gratulálok!

2 megjegyzés:

  1. Szia! Köszönöm a kritikát! Annyi hozzáfűzni valóm lenne, hogy ez tényleg nem egy sablonsztori, de van benne olyan, amit egy híres másik taggal játszódó fanficbe olvastam, de szinte mindegyikben van medencézés.

    Thxx ;)

    VálaszTörlés
  2. Aha, értem viszont még annyit megjegyeznék, hogy nincs chat, azt kifelejtettem. Szerintem egy blognál már "alap", hogy van chat, mert így csak megjegyzésben lehet írni, ami alapvetően elég csak jobban is néz ki meg akkor szerintem többen is írnának véleményt.
    Csak egy jó tanács: hvs

    VálaszTörlés