8.28.2015

#10 Welcome to the Thrill

LINK

Design 8/10

Elég érdekes a blogod designja, nem minden nap látni ilyet. Nekem nagyon fura, hogy a fejléc oldalt van. Végül is nem rossz, csak furcsa, még soha sem láttam ilyet. Beírtam a blogod linkjét és csak bámultam, hogy mi ez. A fejléc szerintem lehetne nagyobb, de amúgy szép. A chat elég furán jelenik meg, nem tudom hova kell vinni az egeret, hogy lássam.

Történet 8/10

A blog még olyan szempontból is érdekes, hogy (ha jól érzékeltem) minden történet csak egy vagy kettő részes és mindig mást írsz. Amúgy a történetek jók, szépen fogalmazol, nem nagyon találtam benne helyesírási hibát (egyet sem). A mondatok sem értelmetlenek, igazából nem is nagyon tudok mást mondani.

+5 pont amiért feliratkoztál, köszönöm

Összesen 21 pont
Gratulálok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése