8.28.2015

#11 Again

LINK

Design 9/10

Fejléc. Nekem nagyon tetszik, meg úgy a blog egész színvilága is. A háttér egyszerű és így jól illik a fejléchez. A modulok jó sorrendben vannak és tetszik, hogy képek vannak fölöttük. A könyvborító és a trailer is jó, a chat is illik a bloghoz.

Történet 8/10

Nem tudom, hogy mennyire sablonsztori, nem nagyon szoktam ilyen fajta blogokat olvasni, de nekem tetszik a történet, meg az alapsztori is. Nekem nagyon tetszik, hogy sok kép van benne, és így jobban el tudom képzelni és az is tetszik, hogy nem túl hosszúak a részek, szerintem ez nagyon fontos, bár sokan nem így gondolják. Én inkább belolvasok egy olyan blogba, amiben sok kép van és nem csak tömör szöveg, amire ránézel és "inkább majd holnap", persze nem mondom, hogy rakd tele képpel és ne legyen szöveg, de szerintem így jobb. Néhány elírás azért van benne, ez mindenkivel megesik, de erre külön figyelj oda majd!

+5 pont amiért feliratkoztál, köszönöm

Összesen 22 pont
Gratulálok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése